//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hi , Natrah Fariha Bt Mohamed . Im sweet 8teen already . Matriculation of KMKt student . Having a beautiful life with my family , friends and also my busuk :) I do love them . 4Flat is my aim . Keep me strong .


FAT ♥

Perkenalkan ! He is Mohamad Fatihin Bin Shahrolniza . My busuk , boroi , gemok . Insya Allah , he will always by my side every second of my life . I do love him . I miss you always cinta ♥ Fatfar_6JAN


Jogging~
Wednesday, October 26, 2011 | 6:25 AM | 0 hearts♥
assalamualaikum....okay...firstly, saya naa story...pagi tadi saya pergi jog nan sape ek?? korang dah tahu jawapan nyer kowt.....ngan muazzam....ina taa ikot sebab demam....taa kan aku naa kejot plak....pagi tadi pukul 7 dah bangon....kata pergi jog tapi pakai selipar...kelakar lah kan...apa laa...tapi saya pkai kasut....jalan-2 jew kat taman tu...sekejap sini sekejap sana.... kitaorang jalan 2 orang jew tapi bley-2 mesej-2....Haha,, dye yg mesej dlu...pastu main mesej....lepas dah jalan-2 pusing tasik yg "BESAR" tu...kitaorang pergi taman....beli air dlu...dh penat...#walaupon taa jogging...hehe :D bli air milo...sedapp-2....dye blanja....baik nyer awak....awak ni apa laa...saya ada duit lorh#  satu airpon lmbt habis taw....memang la...tengah duduk-2....mesej ehem-2 kan....adalah...korang semua taa thu...nty-2 la aku story...heheh,, ada orang tu saje-2 call...ingat sapela tadi...rupe-2 nyer...muazzam....awak nie...ari nie 3 kali awak call....sajew jew....pastu sambung mesej balik....dye tunduk-2 ketepi....aku ingat naa tengok apa...sekali tengok apa aku buat.....haish...awak nie pelik jew satu hari nie...kelakar maksud saya....sampai mkwe najib cakap "muazzam sekarang dah pndai berguraw..." haha,, awak nie hai....awak kata saya bosan....sebenarnyer taa sangat....awak taa abis-2 ngan phone awak tadi...npe ea..?? hurmm....awak...sape nama "rahsia" awak tu...."Liyana bt.harun" ea?? taa dapat tengok mka dye....naa jugak tgk muka dye....msty lawa...tentunyer....baik hati taa?? kalo taa..taa kan awak suke "rahsia" awak tu kan....sempurna taa?? terlebih sempurna kowt....sudah-2...sedey kan kalo orang yang korang sayang naa pindah.....aisam naa pindah...mesty ina sedey....nnti naa ambik kputusan cmner kan....msty la ina nk happy-2 dgn aisam....aq taa pew....aq sorang jew...okayy...haha....ermm....ingat naa kluar ari nie..tapi lupe lak...dah jnji ngan korang sbtu nie...lagipon naa tuntut jam dari nik....harap-2 jadi laa kan....rasa macam aku lak nak demam....tak sehat....biar jew la...taa kesah....esok ada raptai..tapi taa tahu raptai siapa yg terlibat...form 3 terlibat kew??? i mean pegawas form 3...sebab masa ari tu ustaz kata "form 3 dah ckup rehat kan...ada tugas besar dan berat untuk smua form 3" mcm besar sangar jew....tapi mana ada cuti lama....seminggu jew...form 4 yang sekarang ramai taa bertugas...semua lah...yin, ros, balqis, azizi dan sesaper lah.....suke-suke jew...periksa akhir thun pon dijadikan alasan....masa aku trial ada korang fikir...aku bertugas gak kan....dah lah malas....form 4 yang ada jawatan tu semua fikir dorang besar sangat....okayy stop...sekarang dah lari dari tajuk....banyak sangat merepek nie....semalam kan nik pergi ujian kemasukkan kew MTD...Maktab Tentera Diraja kan?? i hope u can get it....get well...mesty boleh punyer....kau kawan lelaki terbaik aku....aku doakan kau lulus ujian tu kayy....gd luck....mesty tahun depan dah taa jmpew korang...bestie-2 aku nie....marina shahira, marina shahiza, nurul aliya, maizatul anisah....korang mesty dapat sbp, teknik or mrsm kan....gd luck korang...aku doakan korang.....taa dapat dah kita berborak..guraw-2 dlm kelas.....msty aku miss korang kan....korang kawan terbaek aku....#smile always...kalo masa dapat berhenti atau dipusing kmbali....dapat kita borak and guraw dalam kelas kan....korang pandai mesty pindah kan....aku happy untuk korang gak....taape-2...masa yang ada nie...aku naa have fun ngan korang....klah byebye...nothing to says....




/