//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hi , Natrah Fariha Bt Mohamed . Im sweet 8teen already . Matriculation of KMKt student . Having a beautiful life with my family , friends and also my busuk :) I do love them . 4Flat is my aim . Keep me strong .


FAT ♥

Perkenalkan ! He is Mohamad Fatihin Bin Shahrolniza . My busuk , boroi , gemok . Insya Allah , he will always by my side every second of my life . I do love him . I miss you always cinta ♥ Fatfar_6JAN


Takpernah sedari~
Monday, May 20, 2013 | 6:53 AM | 0 hearts♥
Assalamualaikum | Waalaikumusalam

Hai , apa khabar? sihat? Alhamdulillah . Saya nie pon tak menentu , kadang sihat , kadang tak . maklumlah cuaca pon tak menentu sekarang nie~ I get new story to tell you :D Ada kawan Aisam nie , nama diorang Zul and Syahmi~ nak try saya ! bluekkk :P shusshhhh ~ jauh-jauh sikit . Handsome jugak. Haha. Tapi sorry to say la . I have taken by Muazzam even now dia dah tak ambil peduli pasal saya . Mungkin dia busy dengan Form 6 agaknya . Busy dengan kawan lama , crush lama , teman tapi mesra lama , semuanya yang lama-lama la.. Hurm . Jealous nie jealous ! Dah la , malas nak fikir~ Kalau dia sayang saya , dia jaga perasaan saya . Kalau tak sayang , takkan nak paksa kannnn ? Hurm . Apa pon saya ucapkan dekat awak , selamat maju jaya dan semoga berjaya dalam STPM nanti~ Lepas SPM saya dah takde :D Saya akan doakan awak bahagia dan ada orang akan buat awak tersenyum sepanjang perjalanan dalam hidup awak. Rasa sedih la , tapi nak buat macam mana kan.. Kita dah tak text , tak calling ~ Sedih :'( tapi apa boleh buat , saya takut buat awak rimas dengan saya . Mungkin awak lebih selesa dengan orang lain berbanding saya . Sebab tu saya taknak bagitahu awak~ apa pun saya takpernah lupa kenang awak dalam setiap doa saya.. Terima kasih dan permohonan maaf saya untuk awak yang saya sayang.. Cuti sekolah nie mungkin last kita keluar berlima.. Aisam , Ina , Ekyn , Aqif and including me~ semua ada pasangan kan kan? but not me :) Hurm . Muazzam taknak keluar dengan kita da.. Mungkin dia taknak jumpa kita da.. Tak, kita tak sedih , kita cuba tabah.. Lama kita bertahan tapi semua takdir , Allah dah tulis.. Kalau berjodoh, takkan ke mana . Kalau awak suka , sayang dan cintakan seseorang dan seandainya orang itu bukan saya lagi , beritahu saya . Saya dengan berat hati akan izinkan awak untuk menyukai, menyayangi dan mencintai wanita yang beruntung tu :') Mungkin takdir saya adalah tidak pernah dicintai oleh orang yang saya cintai.. Saya buntu dan saya taktahu.. Sayang saya tetap setia untuk awak tapi lebih baik awak takperlu fikirkan lagi dan teruskan la kehidupan awak tanpa saya disisi . Semoga berjaya Muazzam Bin Mohd Rosli ~ I know You can ! Kalau awak rindukan saya nanti , dengar lagu Beri dalam phone awak tu.. Saat saya bersedih , saya akan dengar lagu tu~ Salam sayang :'D Assalamualaikum .




/