//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hi , Natrah Fariha Bt Mohamed . Im sweet 8teen already . Matriculation of KMKt student . Having a beautiful life with my family , friends and also my busuk :) I do love them . 4Flat is my aim . Keep me strong .


FAT ♥

Perkenalkan ! He is Mohamad Fatihin Bin Shahrolniza . My busuk , boroi , gemok . Insya Allah , he will always by my side every second of my life . I do love him . I miss you always cinta ♥ Fatfar_6JAN


Kehilangan Awak :(
Friday, June 14, 2013 | 3:15 AM | 0 hearts♥
Assalamualaikum | Waalaikumusalam

Hai , apa khabar semua ? sihat tak sihat tak ? Saya sihat tapi rinduuuuu . Awak rindu saya tak ? haha . dah dah , jangan gedik . Hmm . Bukan nak uar-uarkan tapi nak story mory sikit dengan sahabat saya . Sedih gila :'( saya da break dengan si "Dia" tapikan saya masih sayangkan dia dan sedang merindui dia . Saya masih menanti dia ! Hurm . Tapi tak guna aku setia . Sebab "Dia" da benci saya la. Da takde sayang di hati dia buat saya. Hmm , nampaknya harapan nak kembali bersama tu tipis dan takde lansung rasanya. Hope sangat dia dapat pasangan yang jauh lebih baik dari saya . Semestinya kan . Saya harap perempuan tu jaga awak elok-elok , buat awak happy , takbuat awak sedih , takbuat awak rasa rimas dan takbuat apa yang saya da buat dekat awak . Saya memang tak pandai jaga awak . Takmudah saya nak lupakan awak , meskipun dekat luar sana ramai lelaki handsome dan sedang mengejar saya . Eeeee , perasannya aku nie . Bukan kejar tapi minta couple . Hmm , tak terima pun . Haha . Sebab fikir kau ahh nie ! Kau tak fikir aku kan~ Sedih :( Untung la da dapat pengganti saya . Mesti lawa dan baik .

Saya da banyak berubah , mungkin awak tak nampak tu . Saya berubah berkat awak jugak. Saya bangga bertudung sekarang :) Saya semakin sedar bahawa bukan mudah kita pertahankan apa yang kita dah dapat . Apa yang saya belajar dari Ery adalah "Andai kita berjodoh , takkan ke mana jugak.. kita mesti bertemu di satu saat.." Haih , sedih dengar~ Bagi saya kata-kata tu mungkin tak terjadi pada kita sebab awak dah pun ada pengganti , takkan saya nak ganggu . Kalau ada la orang yang serupa dengan awak , mesti saya akan cari orang tu.. Haha . *angan-angan* dalam kepala saya nie isi dia awak je ke ha? Dari tadi curhat pasal awak. Urghhh~ makin sedih aku macam nie ! Dah la tu.. Bye .. Assalamualaikum :)




/