//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hi , Natrah Fariha Bt Mohamed . Im sweet 8teen already . Matriculation of KMKt student . Having a beautiful life with my family , friends and also my busuk :) I do love them . 4Flat is my aim . Keep me strong .


FAT ♥

Perkenalkan ! He is Mohamad Fatihin Bin Shahrolniza . My busuk , boroi , gemok . Insya Allah , he will always by my side every second of my life . I do love him . I miss you always cinta ♥ Fatfar_6JAN


Menunggu :)
Friday, October 11, 2013 | 1:15 AM | 0 hearts♥
Assalamualaikum | Waalaikumusalam

Hmm . Hai semua ! Apa khabar? Sihat? Alhamdulillah . Saya? Demam :( Takde sorang pun faham apa yang saya sedang rasakan dan hadapi ~ kenapa semuanya ego? Hati takboleh paksa ~ itu semua dari lubuk hati dan datangnya perasaan tu kerana Allah . Cakap memang senang , saya pon boleh cakap !! "Lupakan dia".. Tahu tak , kalau saya boleh lupakan dia , hidup saya mungkin tak sesedih nie ~ Sebab sayang dah sebati dengan hati dari dulu ~ 2 years 5 months . Bukan sekejap , lama tahu tak lama . Ya Allah , tabahkan hamba untuk hadapi semua ini .

          Korang happy memang la boleh korang cakap macam macam , suruh buat itu buat ini . I'm not a kid !! Please , understand me :"( Hmm.. Biar la bodoh sekali pun , biar la nampak desperate sekali pun , saya takkan berhenti cinta , sayang dan menunggu muazzam . he is the only one for me . I don't need someone else . I hope you understand . Please understand me and please empathy for me .

          What should I do? He will leave Kuala Lumpur about one month more . Hmm :( He will stay Kedah . Ery kata dia muram sebab nak pergi poli dah . Mesti la dia sedih kan.. Nak tinggalkan yang penting-penting dekat KL nie ~ Kawan kawan dia and someone special but not me . Saya berharap saya akan jadi seorang yang penting untuk dia . Maybe one day he will realise , I will always stay by him side to support him .

           Saya takpernah dan takkan berubah hati ~ percaya la . Saya percaya kan awak tapi awak da buat keputusan jadi saya terima je ~ Bye awak . Saya nak study . Wish me luck ~ in sha Allah . 9A+ SPM ~~

MUAZZAM BIN MOHAMAD ROSLI - You are special part of me even we are haven't relay between us !!




/