//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hi , Natrah Fariha Bt Mohamed . Im sweet 8teen already . Matriculation of KMKt student . Having a beautiful life with my family , friends and also my busuk :) I do love them . 4Flat is my aim . Keep me strong .


FAT ♥

Perkenalkan ! He is Mohamad Fatihin Bin Shahrolniza . My busuk , boroi , gemok . Insya Allah , he will always by my side every second of my life . I do love him . I miss you always cinta ♥ Fatfar_6JAN


Between Truth And Lie
Monday, December 02, 2013 | 4:51 AM | 0 hearts♥
Assalamualaikum | Waalaikumusalam

Holla peep(s) ! Hehehe . Lama kan tak update blogger nie? Hurm , nak buat macam mana kan tuan punya blogger nie budak Espiyem 2013 . So , sekarang sudah freedom dari zaman persekolahan la katakan dan banyak masa sampai tak tahu nak buat apa daaa ~ Berhabuk jugak la blogger saya nie kan kan? Ekcelli banyak perkara yang nak diceritakan , dari kisah hidup sampai la ke SPM dan penutup dia kehidupan baru dalam bulan yang baru iaitu bulan DISEMBER 2013 !!

              Okay guys and girls , now nak cerita tentang SPM . Wah , rasa lega bila dapat tempuhi minggu - minggu SPM sebenarnya . Paper BM sampai la paper Biology teramat la susah tapi atas izin Allah SWT yang menentukan segala qada dan qadarnya , dapat la saya jawab dengan baik . Semoga saya dapat mengenggam segulung keputusan yang membanggakan ibu bapa saya yang tercinta iaitu En. Mohamed dan Pn. Zaharah . Eh , saya juga tak lupa untuk doakan sahabat-sahabat tercinta saya iaitu Marina Shahira , Shahiza , Nurul Aliya , Maizatul Anisah , Yusreena , Fatini Alia , Nik Amir Hakim , Yusnidah , Siti Azura , Daniyana , Farina , Syazana , Suhada dan Waheeda . Ramai kan sahabat - sahabat saya :) Saya suka berkawan ! I wish all the best for you all . Straight A's or flying colours in your result alright then? Wish me luck too . I'm too worried la about that . By the way , let pass by pass and now enjoy for our freedom , opsss ! Hehehe .

                Next , about my love story . Okay , let's start with bismillahirahmanirahim :) Sebelum tu saya mohon maaf andai apa yang ingin saya katakan akan mengguris mana - mana hati yang tidak sengaja saya guris . This is about our relationship , between Muazzam and Fariha . Yup , Muazzam Bin Mohamad Rosli is the one and only I Love until right now . No reason for me to ove him , just love . Love does not need any reason for someone to love someone that them really love . This truth and I really believe it . I do not care if he is not perfect , because i do not want someone whose are perfect . I do not care if he was not romantic because romantic is not promise a relationship will going ever after . I am just want he be his own self . Yeah , that is make me love the way him are .

                Apakan daya hubungan kami hanya bertahan selama 2 tahun 1 bulan 3 hari . Mungkin ini takdir Allah yang menentukan segala-galanya . Siapa la saya nak melawan qada dan qadarnya . Tapi saya tak berharap akan mendapatkan pegantinya sebab dia takkan dapat digantikan dengan mana-mana lelaki pon . Kalau saya ada peluang menyatakan perasaan saya kepada dia , saya cuma nak beritahu dia . Muazzam , saya bahagia mengenali awak dan perlu awak ketahui , saya tak pernah menyesal mengenali awak . Awak , saya bahagia kalau awak bahagia . Saya berharap awak akan menjumpai peganti saya yang lebih layak bersama awak . Saya ikhlas andainya awak takpernah mengingati saya sepertimana saya mengingati awak dalam tiap-tiap hari yang saya jalani . Saya menunggu awak sampai saat nie tapi saya tak minta awak kembali kepada saya sebab saya cuma nak buktikan kepada awak yang saya betul-betul terima awak seadanya . Biarlah awak jadi yang terakhir dalam hidup saya sebelum saya menghembuskan nafas terakhir saya . Satu ucapan terakhir saya untuk awak , TERIMA KASIH kerana pernah membuat saya tersenyum dan hadir dalam hidup saya serta mengubah saya ke arah yang lebih baik . Esok adalah harinya awak , 3.12.2013 , 2 tahun 7 bulan walaupun tiada makna pada awak . Saya masih menghitungnya kerana awak sangat bererti buat saya . Maafkan saya awak pernah melukai hati awak .

                    Tentang kehidupan baru dalam bulan baru iaitu Disember 2013 :) Walaupun saya dah habis SPM , saya lansung tak gembira sebenarnya sebab saya tak dapat nak berkumpul dengan kawan-kawan dan bergurau senda dengan para guru yang saya sayangi . Lagipun muazzam da sambung belajar dekat poli kedah . Dia happy je dekat sana sebab dia kata ada budak dekat sana muka dia macam saya dan ada budak yang sama muka macam syuhada . Adakah maksudnya dia mengharapkan ......? Mungkin , takpe la saya da ikhlas untuk kebahagiaan awak . Jarang dia tanya khabar saya... Hmmmm.. Sedih sebenarnya rasa dihati saya :( Saya dah habis SPM awak , awak kata lepas SPM . Ohhhhh ! Janji ~ Saya tahu itu sengaja awak nak sedapkan hati saya dan saya faham sekarang . Saya rasa dah takde perkara penting yang saya nak cerita atau katakan da . Saya harap orang sekeliling saya bahagia bersama orang yang mereka sayang . ALFA dan NANAIS :) Saya doakan agar awak semua berkekalan hingga nafas yang terakhir . Takpe , kehidupan saya masih panjang dan saya tak berfikir nak bercinta dengan mana-mana lelaki lain . Saya undur diri dulu . Assalamualaikum dan Salam Isyak semua . Semoga kita sentiasa beribadah kepada Allah yang satu :) In sha Allah .







/