//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hi , Natrah Fariha Bt Mohamed . Im sweet 8teen already . Matriculation of KMKt student . Having a beautiful life with my family , friends and also my busuk :) I do love them . 4Flat is my aim . Keep me strong .


FAT ♥

Perkenalkan ! He is Mohamad Fatihin Bin Shahrolniza . My busuk , boroi , gemok . Insya Allah , he will always by my side every second of my life . I do love him . I miss you always cinta ♥ Fatfar_6JAN


Hadirnya Dia~
Monday, February 24, 2014 | 1:43 AM | 0 hearts♥
Assalamualaikum | Waalaikumusalam

Holla ! Again ~ Sekali lagi saya update post yang terbaru.. Nampak tak tajuk saya dekat atas tu? Hehe . Mestilah nampak kan? Hadirnya dia.. Dia siapa? Siapa ye? Awak semua rasa? Okay , straight to the point . Saya tak suka berbelit belit.. Dia adalah teman hidup.. In sha Allah dia yang terima saya seadanya.. Maaf , mungkin post saya sebelum nie kata Muazzam adalah yang terakhir.. Tapi saya manusia biasa.. Taktahu perancangan Allah yang sesungguhnya.. Saya bersyukur dipertemukan dengan insan nie.. insan yang telah diberi nama Mohamad Fatihin bin Shahrolniza :p Kami tak kenal rapat pun sebelum nie.. Saya tak kenal lansung mamat poyo nie.. Tapi adik sepupu dia yang pertemukan kami.. Ecewahhh ~ Hahaha !! Kami kenal pada 22.12.13 , waktu nie saya berada di Kajang , rumah makcik saya.. Kami berada di sana sebab nak buat tahlil arwah dan sambut hari lahir anak buah :D Nak saya kongsi cerita sikit tak pasal dia? Boleh boleh.. Nak dengar tak? Dia nie pendek , gemok , poyo , nakal , suka marah , suka membebel , manja ! Opssss ~ Mohon jangan percaya.. Ekcelli , Fatihin nie seorang yang baik sangat , cukup baik.. Mungkin bukan di mata orang lain , itu saya tak kesah tapi di mata saya dia baik.. Dia caring dan garang.. Serioussssly..!! Time saya kerja snogurt sebelum nie.. Kalau pergi kerja kena bawak air satu botol dan payung.. Katanya nanti hujan time balik kerja macam mana.. Haha.. Then bila da tak kerja nie , kerja saya makan je la.. Dia nie la punya pasal.. Hehe.. Satu hari kena makan tiga kali sehari.. Tgh hari , petang dan malam.. Bukan gemok badan , gemok pipi je :/ Dia kata lebam ~ nampak tak nakal dia dekat situ? Woooo , jangan terkejut , saya suka buat dia marah dan suka sangat cari gaduh dengan dia.. Tapi alhamdulillah dia nie "penyabar" la jugak ! Hahahahaha.. Ye , dia penyabar.. Walaupun saya suka buat perangai tak menentu , dia selalu mengalah dan memahami.. Dan dia nie suka merepek taw :p kenapa? Sebab tak habis-habis cakap saya "comel" la, "cute" la sedangkan saya garang kan kan kan?! Hubungan kami takde la lama mana tapi in sha Allah kami cuba kekalkan.. Saya gelarkan hubungan kami nie sebagai hubungan jarak jauh walaupun takde lah jauh mana.. Saya jarang jumpa dia , sebulan sekali je.. Baru la rindu bermakna.. ecehhhh.. Tapi saya taktahu la macam mana kalau saya kerja sogo nanti.. Mesti jarang mesej , call or jumpa.. Heyyoooooo~ Belum sambung belajar.. Saya taknak cakap apa-apa sebab kami masih terlalu baru , masih memerlukan masa yang panjang untuk lebih memahami isi hati masing-masing.. lol :D Kenangan lama saya tak lupakan sebab kenangan lama mengajar saya lebih menghargai , lebih memahami dan lebih matang.. Terima kasih awak..! Kita masih boleh menjadi kawan bukannya lawan taw.. To be honest , saya sayang Fatihin ~ Sampai sini je cerita saya dengan dia.. Kalau ada umur yang panjang , pasti kita bersua lagi di post seterusnya .. Bye ! Assalamualaikum..




/