//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Hi , Natrah Fariha Bt Mohamed . Im sweet 8teen already . Matriculation of KMKt student . Having a beautiful life with my family , friends and also my busuk :) I do love them . 4Flat is my aim . Keep me strong .


FAT ♥

Perkenalkan ! He is Mohamad Fatihin Bin Shahrolniza . My busuk , boroi , gemok . Insya Allah , he will always by my side every second of my life . I do love him . I miss you always cinta ♥ Fatfar_6JAN


Peritnya Hidup
Sunday, August 24, 2014 | 9:04 PM | 0 hearts♥
Assalamualaikum | Waalaikumusalam

Holla. Hai. Erm today i would story about my past examination on UPS. Hmm. Firstly, please wish me luck for my result soon ~ Started from that tuesday (12.8.14) until thursday (14.8.14) , my subject course is MUET, CHEMIS, MATH, BIO and SC Comp. Im done my best , just that. And now Im gonna tawakal and redha for all my result soon. I know that's all is Allah works.. 

         Can I talk about my lovely dad? Saya rasa kehilangan dia kembali baru-baru nie.. Taktahu la sebab apa mungkin sebab terlalu stress and upset dengan semua yang terjadi kowt.. I think Im gonna change college of matriculation from kelantan to selangor.. hermmm.. Tinggal ibu je sekarang satu-satunya insan yang terlalu bermakna untuk saya dan saya takut kehilangannya, semoga ibu saya panjang umur.. Bila ibu masukkan gambar kita adik beradik dekat facebook, saya rasa betul-betul nak menangis ditambah pula dengan caption dekat gambar tu.. Ya Allah, lindungi la ibu hamba di mana pun beliau berada dan semoga beliau sentiasa di bawah perlindunganMu..

          Semoga keputusan UPS yang tak lama lagi akan keluar tidak diketahui ibu.. Ya Allah, rasanya aku gagal chemis agaknya.. Dari cara lecturer tuto cakap tadi, aku critical.. critical tu kalau dekat wad ICU tahap-tahap nak mati wehh.. Tapi aku rasa setakat nie kuiz dengan assignment aku buat dengan baik dan faham dengan baik je.. Actually, soalan UPS tu betul-betul susah.. herm knp la dengan aku nie.. kurang ke usaha aku selama nie.. di mana silap aku sebenarnya..? Saya mungkin tak sebagus orang lain nak mengikuti program matrikulasi nie, tapi disebabkan terpilih, ibu terus daftar mungkin sebab banggakan anak-anak dia.. walaupun kenyataan sebenar-benarnya, saya tidak la sepandai mana.. saya kalau ikut hati, nak masuk diploma.. DIPLOMA SAINS.. Tapi keputusan seorang ibu adalah segala-gala buat saya setelah saya kehilangan ayahanda tercinta selepas saya duduki peperiksaan besar, SPM.. Saya taknak menyesal atau mengecewakan ibu saya yang amat bermakna buat saya sebab kekecewaannya adalah keperitan buat saya.. Tapi saat nie saya betul-betul diuji fizikal dan mental.. Ya Allah, hanya engkau yang mengetahui betapa penat dan tertekannya hambamu ini saat nie.. Saya tak cakap ibu saya salah dalam menentukan pilihan untuk melanjutkan pelajaran sebab ibu saya nak yang terbaik buat saya.. Saya tahu dan saya faham tu..

           Taktahu la kenapa semenjak kehilangan ayahanda tercinta, separuh dari keyakinan serta semangat saya turut hilang.. terkubur yang tak dapat nak dikembalikan.. Tolong sesiapa bagitahu saya macam mana caranya saya nak semai dan suburkan balik setengah diri saya yang da terkubur tu.. URGHHHHH !!! Why hah my life be like this.. LIFELESSSS ~ CIK MAMAT, I Miss You.. Nak sangat sebut panggilan ABAH.. Bila tengok status semasa adik beradik, semua terasa kehilangan abah.. Sedih dan sayunya hati saya bila tengok keadaan kami adik beradik macam nie.. Sedangkan ibu kami lagi terasa kehilangan.. Ya Allah, kuatkan la kami menjalani ujian mu ya Allah, jangan biarkan kami terus dibawa arus kesedihan yang entah bila akan hilang.. sesungguhnya kasih sayangmu terhadap abah kami adalah lebih besar dari kasih sayang kami terhadap abah kami.. Hendak kami redha akan kepergiannya tapi mengapa ianya hanya terucap dalam kata-kata dan tulisan kenapa tak terdetik di hati untuk mengikhlaskan.. ketahui la bahawa untuk mengikhlaskan sesuatu yang penting bagi kami adalah susah untuk kami..